marți, 16 iunie 2020

De la lume adunate...un site de excepție

Îmi face o deosebită plăcere să aduc pe această cale la cunoștința celor interesați faptul că am descoperit cu cca trei luni în urmă, pe Internet, un site de o calitate, după opinia mea, deosebită.

Autorul acestui site este domnul profesor Eilender. Domnia Sa, ne oferă din belșug, celor interesați, originale picături de fericire. Oricum, parfumul, chiar și cel al fericirii, ca orice alt parfum, se folosește în mod normal doar cu... picătura.

Personal, sunt surprins în mod excepțional, fără exagerare, nu numai de varietatea temelor abordate ci și de alegerea unor citate parcă adresate special sufletului meu. Recunosc că unul din hobby-urile mele este colecționarea de citate și opinii interesante în care este posibil ca, în unele din ele chiar, să mă regăsesc. Dacă entuziasmul meu pare exagerat, este doar datorită faptului că aspectele menționate se mulează perfect pe gustul meu. „De gustibus”... Fiecare om are în privința gusturilor și a culorilor păreri și preferințe proprii, nu-i așa ?

Apreciez în mod deosebit și faptul că, după 42 de ani de catedră, domnul profesor nu suferă de pensionarită ci este în continuare extrem de util în informațiile pe care le oferă cititorilor săi cu o consecvență, după părerea mea, demnă de invidiat.

Remarc cu același entuziasm experiența și chemarea pentru consiliere a domnului profesor Eilender, citind cu atenție articolele redactate de Domnia Sa pe siteul:

www.utildestiut.ro

Când simțiți nevoia unor picături de fericire nu ocoliți siteul amintit. N-o să vă pară rău.

Un comentariu:

  1. Dacă ar trebui să comentez site-ul Dumneavoastră, ar trebui să folosesc o imagine în oglindă a comentariului Dumneavoastră despre site-ul meu. Vă sunt profund recunoscător pentru tot ce ați scris despre încercările mele și pentru plăcerea pe care ne-o oferiți (sunt convins că nu numai mie) cu scrierile domniei Voastre.

    RăspundețiȘtergere