marți, 16 iunie 2020

De la lume adunate... Vorbește corect cu tine însuți

Într-una dintre lecturile mele am găsit textul care urmează la care invit cititorul atent și onest să mediteze căci merită:

Eu - (nume cititor) - sunt cinstit, inteligent, cu un scop bine stabilit, organizat, responsabil, implicat și punctual.

Sunt extrem de motivat, optimist, entuziast, pozitiv, concentrat și nu trebuie să mă mâne nimeni de la spate.

Sunt hotărât, competent, disciplinat, perseverent, cultivat, creator, plin de resurse și un membru al echipei care știe să aleagă corect.

Sunt inteligent emoțional, încrezător și un alergător de cursă lungă.

Sunt plin de energie, mă stăpânesc perfect, am o imagine de sine sănătoasă și mă descurc foarte bine.

Acestea sunt calitățile învingătorului și eu am fost născut să ajung învingător, și utilizându-le zilnic, îmi voi păstra avântul, asigurându-mi locul de muncă într-o lume în care așa ceva nu există.

De asemenea, toate aceste calități îmi vor da posibilitatea să obțin mai multe lucruri ce pot fi cumpărate cu bani, dar și din cele pe care banii nu le pot cumpăra.

NU UITA: Trebuie să fii înainte de a putea face și să faci înainte de a putea avea.
Procedeul de a vorbi cu tine însuți este parte integrantă a existenței.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu